100216

Sorry om jag inte skrev något mer igår men kom hem vid ett tiden och jag däckade direkt.

Hade faktiskt en jätte mysig dag igår, först träffade jag upp Chanette på fåtöljen och tog en fika. Efter det vid sju tiden drog jag hem till Alexandra. Hennes mamma hade opererat foten så köpte med oss pizza och natcho chips hem till henne. Tog det lugnt, kollade på tv och drack lite te. Himla mysigt var de =)
Vid halv tolv kom Zeki och hämtade mig, han skjutsade hem mig och som vanligt så satt vi kvar i bilen och snackade ett tag så det blev ganska sent hem ändå.. Men det var en mysigt måndag!

Nu vaknade jag för en stund sen. Tror jag ska ta mig tid att packa upp min väska, kanske tvätta lite om jag orkar det. Sen tänkte jag ringa Alexandra och be henne komma hit så vi kan ta en lång promenad. Jag bor väldigt fint här hos pappa, perfekt för lång promenader. Imorse när jag vaknade kände jag verkligen för en lååång promenad, så ska ringa Alex och tvinga hit henne!!

Hoppas ni alla hade en trevlig måndag och kommer ha en ännu trevligare tisdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0