100215

Hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen, lovar jag ska bättra mig. Men det finns ingenting att skriva om just nu för det händer verkligen ingenting i mitt liv. Bara jobbar och sover. Hoppas på att min jetleg ska försvinna snart för jag orkar inte gå omkring och vara trött hela tiden. Orkar knappt träffa vänner. Idag är jag iallafall ledig från jobbet så somnade tidigt igår så vaknade utvilad här vid tolv tiden, ska nu hoppa in i duschen göra mig iordning sen ska jag träffa Chanette på söder. Vi ska ta en fika. Efter det har jag nog inga planer, vad jag vet iallafall hehe..

Ikväll ska jag skriva allt om Egypten resan och lägga upp bilder, I promise! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0