100213

Har varit alldeles för trött de senaste dagarna, har inte orkat träffa kompisar eller någonting. Igår låg jag hemma och sov hela dagen fram till nio på kvällen då jag gick upp tog en dusch, käkade lite middag sen åkte jag hem till Zeki kollade på film och sov där. Idag har jag jobbat från halv tolv till fyra sen mötte Philippa mig på jobbet vi åkte hem till mig och sedan dess har vi inte gjort ett skit. Bara chillat. Vi hade bokat biljetter till Farsan 21.15 i heron men som det ser ut så kommer vi inte gå för ingen av oss orkar ta oss till heron och vi måste vara där om en halv timme så jag säger bara lycka till. Vi ska nog åka och ta en fika istället, är grymt sugen på sötsaker hela tiden så att ta en fika med massa sötsaker passar mig perfa ;-). Tror lingon veckan é på G, lika kul och mysigt varje gång.
Håller på att ladda upp alla bilder från Egypten på fb, ska snart ta mig i tur med att lägga upp dem här också!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0