100201

Har haft fullt upp hela dagen så har tyvärr inte haft tid för att skriva blogg idag. Vaknade hemma hos Zeki vid halv tolv, vi låg och drog oss ett tag men sedan klädde vi på oss och gjorde oss iordning. Vi åkte till högdalen och fikade sen skjutsade han mig till stan där jag mötte upp Philippa, vi växlade pengar sen åt vi i kungshallen. Efter de drog jag hem och just nu tvättar jag och packar för fullt. Har en aning bråttom, ska snart dra in mot söder och möta upp Alexandra på en snabb fika innan Zeki ska hämta upp mig och skjutsa mig hem till Philippa! Stress stress, men jag är typ klar med packningen. Väntar bara på det sista från tvätten och sen ska jag packa ner allt i väskan =) Bara några få timmar kvar nu till jag åker, woooho! Hoppas ni alla har det lika bra som jag har denna vecka, men inte så troligt ;) haha skriver mer sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0