100201

Nuu har jag äntligen packat klart. Förstår inte vad det är för fel på oss tjejer. När ska vi lära oss att man inte behöver ha med sig hela garderoben? Jag tycker ändå jag var duktig, jag tog bort det som kändes onödigt som jag vet att jag aldrig skulle använda men som man packar ner iallafall, även om jag försökte tänka smart så fick jag ändå sitta på väskan för att kunna få igen den..? Aja skönt iallafall att packningen är klar, lovar att jag glömt något men då får de vara. Så länge jag inte glömmer passet ;-)

Skulle ta en fika med Alexandra men hon var så seg så det blir nog inget för Zeki ska jag ju hämta mig kvart i åtta för att skjutsa mig till sollentuna. När jag kommer till Philippa ska jag duscha, fila fötterna, mååååla naglarna (om ni bara visste hur länge jag längtat efter att få ha målade naglar, har inte fått ha det på ett halv år pga. mitt jobb men nu jävlar!!), sen ska jag väl hjälpa Philippa att inte försöka ta med sig hela garderoben. Ska ju komma från rätt käft haha.. Aja skriver mera när jag är hos Philippa, ska möta upp Zeki nu! =) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0