Roligaste bloggen evah

Happ idag har man jobbat som vanligt, 11-20. Efter jobbet drog jag till Kista och mötte Alexandra och Gääääbbow. Köpte en julklapp till Mohamed, haha nu var jag dum och tänkte skriva vad jag köpt med ska nog INTE göra det med tanke på att han kanske läser ;-)

Min blogg måste ju vara en av dem tråkigaste att läsa. Vafan skriver jag egentligen? "hej bloggen idag jobbade jag", "hej bloggen jag jobbade idag", "jag har jobbat idag", "ska till jobbet nu"

Vem fan bryr sig om att jag jobbar arslet av mig? Tydligen någon haha! Stackars den!

Tänkte kasta upp lite bilder som jag lovat att visa men som jag inte gjort efter som jag aldrig haft, för jag har ju JOOOOBBAT hela tiden ;-) haha


Julpysslat hos morbror


Mina nya tofflor. BÄSTA!


En före bild på mitt o Vivis pepparkakshus


Och så ser det ut nu :-)


FETT segt det går att ladda upp bilder! Aja nu ska jag skypa med Annapanna. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0