Jävla byggkillar!

Har varit och fikat med min gamle vän Tilda idag, var hur mysigt som helst. Vi kom fram till att vi helst seriöst inte har träffats på ett och ett halvt år =/... Träffade Alexandra och Paula efter och fikade med dem också haha sen åkte jag raka vägen hem. Somnade två timmar har sedan legat och kollat på Kvinnors hemliga liv och CSI. Kul att jag är fett pigg och inte kommer kunna somna. Ska jobba 11-20 imorgon och på onsdag men sen drar jag till linköping. Så ultimata taggad =)

Fick reda på idag att jag och Philippa inte kommer kunna flytta in i januari som planerat eftersom dem som bor i lägenheten nu dem bor där för att deras hus håller på att renoveras och självklart är byggkillarna fett sega så huset är inte klart innan jul som det var planerat så dem måste bo kvar tills januari vilket betyder att jag och Philippa kanske kan flytta in i slutet av januari eller februari. Hoppas så snart som möjligt, hade verkligen sett fram emot att flytta om typ en månad men nu blev det fram skjutet. Blir fett irriterad men samtidigt ska man väl vara glad för att det bara var en månad och inte tre? Ajaaa flytta ska vi iallafall göra så jag ska inte klaga!

Ska kolla lite grejer på datan sen försöka sova,kommer gå phätt bra. NOT!

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0