Irriterad kvinna

Igår var en jobbig dag på jobbet. Fyfan vad jag var irriterad för att jag jobbade, var verkligen inte på humör. Men fick tillbaka humöret efter att jag varit på rast och jag kan ju säga att det var tur det för annars vetefan hur jag hade klarat av jobbdagen. Var typ helt serri med att ta mitt pick och pack och dra därifrån, var så jävla irri.

Aja idag är jag leeeeedig. Ska göra mig iordning snart, ska dra in mot söder och hälsa på mamma sen tänkte jag åka till stan och byta klockan jag fick i julis och kolla om jag hittar något på mellandagsrean :-)

Ska visa bilderna på julafton också förstås men hinner tyvärr inte göra det nu. Ni får dem ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0