Hemma

Då var man hemma igen då.. Känns trist som fan. Vill inte vara hemma och vill definitivt inte börja jobba imorgon. Men vad ska man göra, sånt e livet. Älsklingen mötte upp mig på stationen när jag kom fram, vi köpte med oss gotta och åkte hem till mig. Har kollat på pinocchio och haft det hur mysigt som helst. Han har hjälpt mig att ladda ner något program på datan så nu kan jag äntligen, efter ungefär ett halv år, ladda ner musik igen :-) Så nu ska jag ladda ner musik hela kvällen lååång så har jag bra musik imorgon på ipoden när jag åker till jobbet! Ska kolla klart på Beck filmen nu sen blir det nerladdning av musik så det bara dånar om de. Hahah va mobbad jag e ibland kör baaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0