Hatar Nyårskläder

Har letat igenom heeeela min garderob i hopp om att hitta något att ha på mig på nyår. Mohamed tycker jag ska ha klänning men jag känner mig så extremt jävla tjock i klänning, känns som att exakt alla kurvorna syns, ledsen älskling men så blir det nog tyvärr inte. Tror jag ska köra på ett par höga jeans istället och någon snygg topp, det känner jag mig nog mer bekväm i också vilket fan är viktigare än att sitta och dra in fläsket hela kvällen! Varför ska man ens klä upp sig på nyår? Det är väl som vilket annan utgång som helst bara att man inte går ut. Palla göra det till värsta grejen, nyår blir ändå alltid så jävla misslyckat. Fast jag tror faktiskt att mitt nyår i år kommer bli riktigt lyckat :-)

Imorgon blir det jobba som vanligt men sen är jag leeeeedig fucking FYRA dagar!!!!!!!! SÅÅÅÅÅÅÅ fucking skönt, ni förstår inte!! Ska njuta så hårt.

Kan verkligen inte förstå att det är nyårsafton om två dagar, känns helt jävla sjukt. Och att jag fyller 20 om exakt e n  v e c k a!!!! Paaallaa, aja löneförhöjning here we come ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0