God natt

Har haft myyyysskväll med Sandra, Tindra och Sandras vän Georges. Först käkade vi middag efter de kom Georges hit då lekte vi med Tindra, kollade på Ringaren i Notre Dam sen nattade vi Tindra. Och nu sitter jag och Sandra här och myser. Georges gick för en stund sedan.. Kan inte förstå att klockan bara är barnet. Det känns som att klockan är två på natten eftersom jag hunnit göra så pass mycket idag och för mig brukar en vanlig dag när jag är ledig starta vid två på dagen men idag gick jag åtta och har hunnit göra tusen grejer känns det som. Ska snart sova tror jag, är hur trött som helst. Ska vakna imorgon med nya krafter. Imorgon ska vi ha fredagsmys med tacos, film och massa bak :-) Ska även leka maaaassa med Tindra. Sååå mysig unge!


 

Här har ni två tjusiga bilder på mig och Sandra :-) Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0