Dan före dopparedan

Igår efter jobbet drog jag in till stan och köpte dem sista julklapparna, drog hem en snabbis sen tillbaka mot stan där jag mötte upp Mohamed och Philippa. Vi gick på bio och såg Due Date, fett rolig film för er som vill garva lite ;-)

Idag är första dagen sedan förra tisdagen jag kunnat sova ut, börjar nämligen inte förens halv fyra idag. Men slutar dock 23 :-(
Det är helt allvarligt julafton imorgon, hur sjukt är inte det?? Jag har inte ens fått julkänslan än..... Ser väldigt mycket fram emot julmaten och klapparna som redan ligger under granen. Vill slita upp alla nu! Blir som ett barn igen haha.

Hade tänkt slå in mina sista paket nu sen ta mig en dusch. FÖRRESTEN, jag kom in på skolan så 12/1 sätter jag mig i skolbänken igen. Känns hur skumt som helst men ändå så är jag taggad till tusen!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0