Bajs dag

Fyfan för den här dagen! Dagen började med att jag försov mig. Det läskiga var att jag drömde att jag försov mig inatt och när alarmet ringde imorse blev jag sjukt lättad över att det bara var en dröm men nej vad händer då. Jo Emmolajnen försover sig fett och vaknade kvart över tio när jag börjar jobba klockan elva. Tur som fan att man är en snabb tjej. Jag sprang upp, klädde på mig, sminkade mig, borstade tänderna och plattade håret sen sprang jag med benen på ryggen ner till bussen. Hann som tur var med bussen som gick 28 från mig så jag var på jobbet tio över elva. Inte nog med att jag försover mig så har jag känt mig helt sjukt trött hela dagen. Har känt mig som en robot i en bubbla. Känns som jag inte riktigt vaknat så jag har gått omkring och helt seriöst halv sovit på jobbet. Fram mot efter middagen fick jag värsta huvudvärken, och hade jag någon värktablett med mig? Svar nej. Fick lida med huvudvärk. När jag väl slutar, fryser jag ihjäl hela hem vägen och det ända jag kan tänka på är att få åka hem och lägga mig i ett bad. Vad får jag reda på när jag kommer hem då? Jo varm vattnet är avstängt och inga element funkar. Mådde jag bra då? FUCK NO! Här sitter jag nu, två timmar senare och fortfarande inget fucking varm vatten eller element som är på. Jag håller bokstavligen på att frysa ihjäl, har huvudvärk och är fett trött men jag MÅSTE duscha! Men finns det vatten? NEJ. Pallante med denna kuk dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0