Så ska det se ut, CG!

Jag säger bara en sak, Carolina Gynning är så jädra grym. Läs bara på brevet hon skrivit till Katrin Zytomierska. Så klockrent.

"KÄRA- BLOGG-KOLLEGA KATRIN

Jag skriver till dig angående den debatt du initierat angående vad som är föredömligt att blogga om och vad som du anser är ”pure shit”

Jag har förstått att det är mycket viktigt för dig att vara en bra förebild och du ställer krav på till exmpel Kissie 18 år.

Därför vill jag nu bidra med några uppslag på detta tema som du kan gå vidare med:

Kissie är ute och partajar. Upprörande! För det gör ju inga andra 18-åriingar……

Jag tycker att här kan du framhålla här din egen karriär  tex nu när du är över 30 år och längtar efter att få vika ut dig.. det är ju…….ja…. ?

Eller så kan du ju lära ut hur man blir en framgångsrik bloggare genom att konsekvent tala om hur skitdåliga alla andra är.

Du tycker att unga bloggerskor är fördummande – och det är ju inte du?

Ett tydligt exempel på  din mognad är följade citat av dig när din pojkvän Bingo kontaktat Kissie för modelljobb;

KISSIE OM DU RÖR VID BINGOS MYSDRESS SÅ KOMMER JAG ATT FÖRFÖLJA DIG TILLS DU BLIR TVUNGEN ATT LÄGGA NER DIN BLOGG. FATTAR DU DET! JAG KOMMER INTE ATT GE MIG FÖRRÄNS DU BLIR HELT KNÄCKT. JAG KOMMER ATT KROSSA DIG!

Det här lilla exemplet på  din retorik visar ju på en enorm mognad, det speglar inte alls avundsjuka och osäkerhet.

Katrin, du vill inte synas med din blogg  tillsammans med oss …..Katrin vi vill inte synas med dig!

GO KISSIE GO!!!!!!!

Kram

CG"

Inte go kissie go. GO CAROLINA GO!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0