Project runway

Har precis kollat klart på Project runway och som vanligt bölade jag när man fick reda på vinnaren. Visste redan vem som vann men jag kan aldrig låta bli att hålla mig i sådana där ögonblick. Jag börjar alltid böla. Samma sak som igår. Jag började böla när jag kollade på idol med pappa. Haha.

Snackade med Alexandra förut, jag gav ett förslag på att vi kanske ska dra till Nivå senare ett tag. Känner att Alexandra behöver komma på andra tankar även om jag vet att det enda vi kommer prata om är det hon inte borde tänka på. Men ibland behöver man även prata av sig lite. Men vi ska inte träffas förens vid nio isf, så kanske träffar Anirban så länge. Skulle träffat han igår men hade så ont i halsen så beslöt mig ju för att stanna inne.. Nu tänker jag spana in ansiktsboken. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0