Nyduschad

Nu är jag nyduschad och fräsch. Fyfan vad man känner sig flottig och äcklig efter jobbet. Finns inget bättre än att duscha innan man går och lägger sig så denna dusch satt fint. Tänkte inte skriva något långt nu heller. Ska sätta mig och kolla på Mannen under trappan. Någon ny serie som började för tio minuter sen. Ska sätta mig i vardagsrummet med pappa och hans flickvän och mysa ner i soffan. Sen ska jag nog kanske sova. Är sååå sugen på choklad.

Blir inga långa inlägg idag men finns inte så mkt och skriva. Pusselipuss

Tänkte bara tilläga att jag blir så j*vla irriterad på en viss person som inte har hört av sig på hela dagen. Jag vill inte höra av mig. Jag är verkligen en sådan person som vägrar höra av mig först. Tycker alltid att det är den andras uppgift att höra av sig först även om jag vet att det ska vara ömsesidigt. Men denna gång tänker jag F*n inte höra av mig först. Bajs... Blir skit irriterad. Kan du bara höra av dig så jag slipper gå runt och känna irritation!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0