Myskväll med mamma

Som sagt så känner jag mig inte på bästa humöret idag. Jag ringde mamma och berättade vad som hänt, hon tyckte synd om mig så hon bjöd med mig ut på restaurang ikväll. Ska nog käka grekiskt. Ska bli mysigt. Sover nog hos mamma ikväll. Alltid när jag känner mig ledsen och arg brukar jag ty mig till mamma. Jag kan prata med min mamma om allt, hon förstår alltid och konstigt nog så är hon alltid den som ger bäst råd. Så fort jag känner mig ledsen ringer jag mamma så känns allt lite bättre sen. Så jag sover nog över där inatt så jag kan umgås med mamma och tänka på annat. Kanske hyra film och äta massa godis!
Ska ta en fika med Hedda senare vid nio tiden också. Ska också bli super mysigt har inte träffat henne på 300 ljusår. Och att träffa henne idag känns bara ännu bättre, så slipper jag verkligen tänka på en viss j*vla person.

Jag bara undrar.. Varför träffar jag Alltid fel killar? När jag säger alltid så överdriver jag verkligen inte. Har jag någonsin träffat en bra kille? Om någon av mina vänner kan komma på en så får ni gärna skriva det. För jag kan verkligen inte komma på en enda.

Så ni vet kommer jag inte kunna blogga mera idag för mamma har ingen data just nu. Så ni hör mer av mig imorgon =) Pussar


Kommentarer
Postat av: MSB.

VF DU INTE TRÄFFAR BRA KILLAR ?

JO DU TJEJEN DET ÄR DU SOM ÄR PROBLEMET, DU ÄR INTE SJÄLV EN BRA TJEJ OCH DU IRRITIRERAR ALLA KILLAR DU TRÄÄFFAR GLÖM INTE BORT DET.

DIN LUDER.

2009-09-15 @ 20:06:53
Postat av: Joanna

Du känner nog inte ens Emma om du tycker att hon är ett luder. Sådär säger man inte. Lär dig stava förresten.

2009-09-16 @ 17:33:55
Postat av: alexandra

MSB du kan ju tagga långt för du vet ingenting. Du känner inte Emma och vet inte hur hon är som person. Men jag kan berätta för dig att hon är den mest underbara. Dina åsikter är det ingen som bryr sig om så gå och trakasera någon annan med ditt skitsnack!

2009-09-17 @ 20:39:00
Postat av: Hedda

Haha den där msb, helt bakom flötet, tack hej.

2009-09-17 @ 23:03:23
Postat av: Tilda

Msb kan ta sig långt upp i rövas. Men jag måste ändå säga Emma att du hade ju "Martin din prins" hahahah men honom kastade du iväg? ;) Ne men ärligt, jag tror det är så att du inte gillar killar som är för lugna och gulligulliga så du tittar inte ens åt deras håll. Det kommer säkert lösa sig och jag lovar att du kommer hitta en grym man en vacker dag, allt tar bara sin lilla tid.

2009-09-20 @ 02:59:14
Postat av: Mustafa

JAG TYCKER ATT EMMA HAR EN FIN PERSONLIGHET FAST HON HAR ALLTID HUVUDET UPPE.

JAG HAR SAKNAT DIG GUMMAN , HOPPAS ATT DU LYCKAS I LIVET FOR DU E GRYM. HEHE

2009-09-21 @ 11:49:50
Postat av: Mustafa

och foresten msb du kan suga min kuk ,cp barn.

2009-09-21 @ 13:55:47
Postat av: MAC

emma e fucking GGGGGGGG bäst yao

2009-10-04 @ 04:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0