Love my bozz

Nu är jag hemma. Jag och en tjej från jobbet drog ut efter jobbet och tog en cider. Vi drog till Dovas, det är billig och det ligger nära vårat jobb. Det var väldigt trevligt faktiskt.
Jobbet gick som vanligt.. Flöt på.. Hände en underbar grej idag på jobbet. Jag Älskar min chef. Hon undrade om jag ville jobba imorgon. Tror ni jag blev lycklig? SUPER LYCKLIG (not). Eller undrade kanske var att ta i det var mer "Du jobbar imorgon". Fast det var min lediga dag.. Bara att le och se glad ut. Ifrågasätter man får man väl sparken så läskig och farlig som hon är. Helt seriöst hon är en av de värsta cheferna man kan föreställa sig.

Aja... Så nu ska jag jobba imorgon, alltså dags att sova snart.. Orkar inte skriva mer. Blir galet irriterad när jag tänker på min chef. Sov sött =) Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0