Lördags

Jag måste alldeles snart springa ner till bussen men jag tänkte iallafall hinna sammanfatta helgen lite. Eller snarare lördagen som kändes som en hel helg. Efter jobbet drog jag ju som sagt hem, duschade och så. Med tio bussen åkte jag in mot fridhemsplan. Drog till Nivå där Alexandra och Paula var. Efter ett tag kom Christian, vi alla drog därifrån mötte upp Rebaz. Efter typ tjugo minuters snackaden om vart vi skulle bestämde vi oss för att dra in på Viper. Där skakade vi våra göttar till två då vi tog våra trötta fötter därifrån. Drog till donken käkade en cheeseburgare. Sen skjusade Rebaz mig till vårberg där jag mötte upp R, vi drog hem till hans kompis. Chillade där kanske en timme då hans kompis ville ha värsta beställningen från Statoil så jag och R fick dra dit. Det visade sig dock att vandringsvägen dit var inte speciellt kort. Vi var i vårberg, vi gick till Skärholmen. Mer behöver jag nog inte säga. Så vi tog en taxi på tillbaka vägen. Vi kom inte säng förens vid sju, vilket egentligen var ganska onödigt för mig att ens sova eftersom jag skulle upp vid tjugo i sju. Skulle ju jooobba, (yes!!).

Jag gick ändå upp duktig när klockan ringde åkte från vårberg hem till mig, vilket tog typ en timme sådär tidigt på morgonen. Jag var sååå trött. Jag somnade vart jag än gick. Jag sov på tåget, jag somnade i väntan på bussen, jag somnade på bussen så jag åkte till slutstationen så jag fick gå därifrån hem. Det var hemskt hur trött jag var. Om det inte hade varit så att jag skulle öppna så hade jag utan tvekan ringt och sjukanmält mig. Men jag kämpade mig igenom en hel dag på jobbet utan sömn, det gick hyffsat bra. Efter jobbet dirkret hem. Somnade när jag låg och tittade på top model vaknar vid nio. Käkar lite middag, kollar på söndagsfilmen sen somnar jag igen. Pappa väcker mig och säger att jag ska gå in och lägga mig, jag går inte och lägger mig. Däckar direkt. Klockan var tio. Gaaalet skönt. Missade dock top model och ensam mamma söker..

Nu måste jag gå ner till bussen. Där fick ni veta min otroligt skojsiga lördag enda in i detalj. Kul va? =) Ha en bra måndag nuuu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0