Hemmakväll med pappi

Det var verkligen riktigt skönt att inte dra ut idag. Har bara varit hemma med pappa. Vi har kollat på Idol och Fråga Olles nya dokumentär. Fick även en ryggmassage av min far. Pappiii är bäst! Nej mamma också såklart, fick ett busskort av henne idag. Snälla föräldrar jag har.

Imorgon tänkte jag dra förbi läkarmottagningen inne i Liljeholmen och kolla vad det är för fel med min hals. Jag orkar inte med smärtan längre. Vid två har jag tandläkar tid så ska försöka hinna till doktorn först. Vad jag ska göra efter det vet jag icke. Nu tänker jag iallafall ta en kopp grönt te med honung i.. Hoppas på att det lindrar halsen lite iaf... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0