Deppig.se

Nu känner jag mig galet deprimerad helt plötsligt. Kollade in lite bilder och jag känner bara att jag vill gråta. Ibland händer saker som man inte vill ska hända. Jag saknar dig, galet. Varje dag. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Men man måste gå vidare, jag försöker men det är inte alltid lätt. Det är ingen som annar hur mycket jag saknar dig, och jag tror det är få som kommer förstå om jag berättade. Därför tänker jag nog hålla det hemligt tills jag dör.. Eller nått..


Kommentarer
Postat av: Hedda

men gullis! man kan aldrig riktigt förstå någon annans situation eftersom man reagerar olika på saker. men om det är något som gör dig ledsen så måste du förstå att du kan prata med dina vänner, alltså bland annat mig. saknar dig som satan och blir ledsen när du deppar bebis!

2009-09-07 @ 23:45:15
URL: http://hedddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0