Dags att sova

Fastnade vid datan som alltid. Ska lägga mig nu, ska upp vid nio imorgon. Hur typiskt är det inte att jag inte är trött längre? Förut var jag helt död och ville mest av allt sova men nu när jag väl måste lägga mig och sova så är man självklart inte ens trött. Så är det alltid.

Imorgon blir det en lång dag på jobbet, åttar timmar. Från halv tolv till halv nio. Känner mig en aning irriterad över denna veckans schema, jag jobbar alla dagar denna vecka förutom onsdag och torsdag. Och på torsdag morgon ska jag på ett möte, vilket betyder att jag inte kan hitta på något på onsdagskvällen eftersom jag måste upp vid sju på torsdag. Och sen på fredag är det upp och jobba igen, så denna vecka kan jag inte göra en shiit. Ska jobba fredag, lördag och söndag - suck. 2 dagar kvar på jobbet sen är jag ledig =), något och se fram emot.


Dagens låt: Stevie Wonder - Yesterme, yesteryou, yesterday


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej hopp!

Allt bra en måndag morgon som denna?

2009-09-07 @ 09:29:05
URL: http://naattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0