090927

Jag är ledsen att jag inte skrivit på sjuukt länge. Men jag har helt enkelt inte orkar sitta vid datan, har känt mig lite nere den senaste veckan och när jag känner mig nere vill jag inte sitta vid datan för då känner jag mig ännu mera nere. Aja nog snackat om det. Det har iallafall inte hänt speciellt mycket. Jag jobbar på som vanligt.
I helgen var jag faktiskt inte ute. Första gången på fleeera veckor. I fredagas var jag på syriansk fest med Alexandra i hallunda, det var trevligt men jag hade ju verkligen valt fel skor så jag kunde knappt dansa någonting för mina fötter dödade mig. Igår var jag hemma, käkade tacos med Alexandra vid tio drog jag hem till Jussans mamma där hon och några kompisar satt och krökade. Jag drack inget, var bara social. Drog därifrån vid tolv gick hem och kollade film med mamma och idag har jag bara jobbat.. Var sjukt mycket att göra på jobbet idag. Just nu har jag inget mer att skriva, sorry! =)

Kan även tilläga vem du nu är "MSB", du kan tagga långt. Du vet inte ett skit om mig. Du känner inte mig så du kan ta dina åsikter och köra upp dem någonstans. Kanske ska kontakta din SFI lärare när du ändå håller på!!

Tack alla söta vänner som skrivit så gulliga kommentarer och försvarat mig mot den mogne MSB! Ni är bäst! Även du Mustafa, tack!! =) Puss

Kommentarer
Postat av: MAC

ring mig

2009-10-04 @ 04:56:34
Postat av: MAC

ring mig

2009-10-04 @ 04:56:50
Postat av: MAC

ring mig

2009-10-04 @ 04:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0