Ny hårfärg

Försöker att blogga så fort jag får tillgång till data, just nu är jag hos pappa ska betala en räkning via internet.
Idag har jag suttit hos frisören i tre timmar och slingat håret så nu är jag ljusare igen, skönt! Efter frisören vid två tiden åkte jag hem till pappa vi har precis käkat lite och nu tänkte jag betala in räkningen så jag får det gjort. Ska snart upp o kolla i lägenheten och se hur det blivit i mitt rum ska bli riktigt spännande.

Senare ska jag in till stan och kolla lite på kläder, ska inte shoppa så mycket den här månaden måste hålla i mina pengar men något ska jag una mig :) Nu ska vi upp till lägenheten. Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Tulden

Bra där emsi!! Blev slingorna bra? :)

2009-05-26 @ 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0