090527

Asså vad händer med vädret? Igår var det svetlana och idag är det storm, jag tänkte ju gå upp tidigt för att lägga mig ute o sola men så tittar man ut imorse och skådar moln och blåst. Somna om? Jatack.

Just nu är jag hos Alexandra har duschat och så här eftersom vi har fuktskador hemma så vi har ingen dusch. Vi ska snart till banken sen ska vi in till stan jag ska försöka hitta klänningen, var på oasis igår och den fanns inte i min storlek men ska kolla om den finns i min storlek på andra oasis, håll tummarna! Vill verkligen ha klänningen. Sen måste jag köpa leggins, svart nagellack och ska försöka hitta några solglasögon som jag inte ser ut som en fluga i.

Senare ska jag hjälpa Joanna med att skriva en uppsats om miljön, ska bli fett kul. Jag älskar att plugga så det ska bara bli kul! Och ännu senare ikväll ska jag och Musse och förmodligen några av hans vänner dra ut o titta på champions league finalen. Hoppas Manchester vinner.

Nu ska vi dra in på mot stan! Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså vad är det för diss man får?!

Här har jag smsat och ringt och inte fått något svar från den som kom på idéen att träffas och fika! USCH O FY säger jag bara

2009-05-27 @ 22:48:47
Postat av: jennifer

Sugen på att vinna bodylotions från Aquolina, värde ca 400 kronor?

I så fall tycker jag att DU skall vara med i min tävling. Vinnaren utses nu i helgen.



Lycka till.



http://blackribbon.blogg.se/2009/may/tavling.html

2009-05-28 @ 23:08:04
URL: http://blackribbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0