090525

Look who's back! Det har faktiskt inte hänt så mycket sedan jag sist skrev, det händer inte så mycket skoj i mitt liv tyvärr haha. Jag har mest varit med kompisar och Musse. Jag har slutat jobba, pallade inte med det där jobbet längre. Fick grov ångest och jag kände att jag har gjort mitt på Vendator, kanske kommer tillbaka någon gång när jag är i stort behov utan pengar men för nu var det tack o hej.
Jag har även slutat röka, vilket kanske är något nytt. Känner att det var på tiden och det bästa är att jag kan ta en cigg efter maten eller när jag är sugen för jag kan hålla mig till den ciggen, som det sett ut hittills har jag iallafall inte börjat igen :)

Nu är sommaren här och jag har inte hunnit bestämma någonting i sommar. Hur det blir med gotland vet jag inte nu, jag vill utomlands men alla mina vänner är fattiglappar och sen ska jag till göteborg också, hälsa på släkten o så.
På fredag tar Philippa studenten, nästa vecka tar Hedda, Tilda, Musse och kusinen Emil studenten. Mycket studenter o gå på men det blir säkert skoj :) Och idag fick man lööön, phett skönt.

Jag bor fortfarande kvar i baracken med pappa, det drar tydligen ut på tiden att lägga in nytt golv så jag bor fortfarande hos mamma. Pallar inte bo i den trånga baracken med pappa men dem säger att vi ska få flytta upp till helgen, hoppas verkligen vi får göra det för jag pallar verkligen inte bo i baracken längre. Jag vill kunna flytta hem till pappa igen! Så jag kan börja bloggaaaa ;) Har ju fortfarande ingen data inkopplad hos mamma för det är ju som sagt kaos där också, målar om o sånt..

För tillfället är jag hos pappa för jag var tvungen att fixa några viktiga grejer på datan men nu ska jag ta o hoppa in i duschen sen ska jag in mot söder igen beställa tid hos frisören, ska äntligen fixa ljusa slingor, sen senare vid sex ska jag träffa anna panna. Funderar på att ta en sväng in till stan innan de och köpa en klänning jag hittat, kan ha den på någon av allas studenter :) Lovar att skriva snart igen, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0