Helgen

Orkar verkligen inte skriva om kryssningen ikväll, är sjukt trött. Men kan berätta lite kort om vad jag gjort de senaste dagarna.
Torsdags: Vi kom i land vid sex tiden då jag åkte hem till nettan och var där chillade galet var seg som fan eftersom jag sov en timme på kryssningen. Vid tio tiden gick jag och nettan hem till min mamma, vi köpte med oss chips o cola satt i mitt kök och snackade massa skit. Vid två gick hon hem då la jag mig i sängen och sov 13 timmar. Skööönt!
Fredag: Vaknade vid tre åt frulle sen mötte jag upp Chanette så gick vi o köpte hårfärg sen gick vi hem till mig och färgade mitt hår som blev typ svart nej men mörk mörk brunt. Efter det kom ph hem till mig, vi fixade oss och började föra. Vid typ tolv drog vi till Toxic, när de stängde drog vi som vanligt till Burger King och åt sen drog jag och Chanette hem till mig och sov och Ph drog hem till David.
Lördag: Jag och nettan vaknade vid tre löste lite konflikter med hennes pappa vid fyra kom Hedda förbi och snackade lite skit och sedan kom även Ph. Hedda drog och vi började duscha och fixa oss lite. Nettan drog vid sju tiden då gick jag och Ph och mötte upp Hedda gick på donken o åt. Sen var det tillbaka hem till mig fixade klart oss sen drog vi in till Toxic (som vanligt). Hedda drog till after vid ett tiden jag och Ph mötte upp Daniel och hans kompisar så skjutsade Daniels kompis hem oss till Daniel så chillade vi där resten av kvällen somnade typ åtta på morgonen.
Söndag: Vaknade vid tio idag hos Daniel, chillade där till typ elva sen åkte jag och Ph hem till mig sov till tre sen kom nettan förbi och skulle hämta sina grejer. Jag mötte upp Jussan vid sju åkte och köpte lite mat åkte hem till mig. Nu har vi kollat på Beck och ska väl snart sova, är fortfarande sjukt trött.... detta var min roliga helg. Skriver som sagt om kryssningen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0