Tagen av heddis

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Emma Dahlgren Magnell
Smeknamn: Har jag ens något?!
Låt som när du är ledsen sörjer till? Guns N' Roses - Don't Cry
Beroende av: Cigg
Vem behöver du mest just nu: Vännerna
Vad tror folk om dig? Hur ska jag veta?
Stämmer det? Kan jag inte heller svara på.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är social och min humor. Ibland utseende
Vad säger du för att imponera på någon? Varför ska man imponera på folk? Jag är mig själv :)
Hur imponerar man på dig? Ganska svårt att impa mig men gör något coolt tricks så kanske.. haha
Brukar du skratta för dig själv? Händer tyvärr.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag vill mysa med dig <3<3<3"
Vilken är din favoritmålning: ?
Var bor du? Liljeholmen, Stockholm.
Trivs du där: Skogen och jag. Självklart!
Äger du några converse: Yes, två. Ett par till är på igång med posten.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, öl, sprit (om man blandar ut det), sist äckel vin.
Brukar du bli för full: Faktiskt inte. Brukar hålla mig i skinet
Vad har du för mobil operatör: Tele 2 Comviq
Är du allergisk i mot något: Nepp
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Om man ändå hade ett mål
Hur svarar du i mobilen: Alltid "Hallå" eller kanske drar till med någon rolig hälsningsfras om det är en kompis.
Vem ringde du senast? Philippa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Minns inte.. haha. Att hon skulle till jobbet haha
Antal timmar sömn inatt: 12, hel skönt.
Sov du ensam: Nej
Tycker du om din pappa: Han är min pappa!
Brukar du komma i tid: Nej
När mår du bra: När jag är med vänner
När blev du fotad senast: Håller inte koll
Hur känner du dig nu: Irriterad
Vanligaste färg på dina kläder: Mörka
Vad tycker du om fötter: Usch
Är du smart: A faktiskt
Var du aktiv i skolan: Skulle jag nog inte påstå
Vad saknar du: Sommartider, utomlandsresor
Hade du en bra kväll igår: Jobbade så nja
Favorit dryck på morgonen: Te
Rakar du benen: Yes
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 01.00-03.00
Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott: Inte det heller.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Haha ja. På en kryssning vid buffén.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle knulla, runka. Kolla in brudar. Snacka killsnack, vad de nu snackar om haha.
Är du nöjd med ditt liv: Det går väl upp o ner.
Är du bortskämd: Nej inte längre. Har varit
Vad gör du i morgon: Jobbar från åtta till fyra. Sen kanske träffa Daniel sen utgång med Anna och Olivia.
Vad är det värsta du vet? ORMAR
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket
Vad behöver du just nu? Mat, fett hungrig
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Angelina jolie, hon är inte som alla andra kändisar. Snygg är hon också!
Vad längtar du till? Sommaaaaaaaaaaar!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det vill jag lova. 
Vad använder du för shampoo? Just nu VO5 men det varierar
Vad är det finaste du fått? Alla fina texter av mina vänner, födelsedagar o så.
En speciell dag du minns: 080919
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: Lite små kär i alla.. haha
Om fem månader: Så har jag ett roligare jobb
Du samlar på: Inte ett skit
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: 12.43
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej
Har du strumpor på dig nu: Japp
Vad ska du göra ikväll: Jobba, vad annars?
Är det okej att gråta: För andra men inte mig själv.
När grät du senast: Förutom när jag ser sorliga filmer.... när jag gjorde slut med Leo?
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skaffa mig en lägenhet, reeesa.
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, skiter i märken
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan 12.00 - 15.00
Har du piercing: Räknas öron?
Vill du gifta dig: Nej
Vill du ha barn: Skulle inte banga på ett nu haha
Solar du ofta: Nej, man åldras i förtid då hahah
Är du bra på att laga mat: Jag funkar väl
Gillar du att dansa: Älskar att dansa
Är du flygrädd: Nej. Diggar känslan. Men hatar att få lock
Hur vig är du: Haha stelaste kvinnan på jorden
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola
Vilken är din favoritglass: Piggilin eller twister!
Tror du på ett liv efter döden: Japp! Reikarnation!
Tycker du om sushi: Rå firre? FYFAN!
Vad äter du helst när du ser på film: Allt onyttigt
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Blå/grön/brun.. Någon skum blandning. Men brukar få komplimanger för dem ;)
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej, finns knappt något äckligare.
Röker du: Tyvärr
Hur ofta tränar/motionerar du: Fööör sällan
Senaste låt du hörde: Christina Aguilera - Nastty Naughty boy
Vad gör du på helgerna: Festar galet med kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0