Kryssningen!

Kryssningen... den var rolig men måste säga att det kunde varit roligare om vissa personer inte var med haha. Det var jag, Hedda, Philippa, Tilda, Katta, Fia, Jim, Crippa, Johan och Leify. Vi kom ombord båten vid sju tiden vi tjejer började fixa oss i våran hytt gick till taxfreen köpte dricka sen satte vi oss i våran hytt och började föra. Efter typ en timme gick vi till killarnas hytt och fortsatte att dricka. Innan tolv hade Katta däckat och Philippa var spårlöst borta. Vi andra sket i det och fortsatte festa men vid tre när Philippa varit borta i tre timmar började vi bli seriöst oroliga för henne så vi sprang omkring på hela jävla båten som galningar och bankade på alla hyttdörrar och skrek men inget svar. Efter ett tag insåg vi att hon säkert däckat i någon hytt så vi gav upp. Tilda, Leify och Jim hade gått och lagt sig men vi andra fortsatte festa till åtta på morgonen då vi kände oss lite hungriga och gick till frukostbuffen och åt frulle, då hade vi fortfarande inte sovit en blund. När vi återvänder till våran hytt ligger Philippa där och vi alla blir överlyckliga och väcker kvinnan som legat däckad där i tre timmar och fortfarande var full haha. Fia gick o la sig efter frukost vistelsen och Philippa och Katta som sovit mestadels av kryssningen gick på egen vandring samtidigt som jag, Hedda, Johan och Crippa somnade i våran hytt. Vaknade en timme senare av att Jim och Leify knackade på dörren som galningar så det blev ingen mera sömn för våran del. Gick upp och alla fortsatte kröka förutom vi tjejer som inte var på humör för att kröka haha. Jag blev dock lite taggad senare men då pallade jag inte :p vi gick av båten vid sex tiden.... Här kommer lite bilder

  
1. Hedda och Fia
2. Hedda vid frukostbuffén. Fyfan vad jag garvade
3. Jag, Crippa och Heddzork
  

1. Jag (ser ut som ett riktigt retard), Fia och Tilda
2. Jim och hans pulla pågel till philikkvän
3. Johan langar en pose

  

1. Tilda och Johan tidigt på morgonkvisten
2. Bröderna Hammarberg langar posen
3. Philippa med sin "brutna arm"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0