Min nya tattoo

Förresten har jag glömt att berätta vad min nästa tatuering ska bli... Ont kommer det göra, men I don't give a fuck ;)
Jag har under en lägre tid velat skriva texten " Yesterdays got nothing for me" men jag har inte vetat vart men nu vet jag, fick faktiskt idén av Rihanna. Rihanna har en tatuering som jag såg i videon "Rehab", vet inte om den var falsk eller riktig men det skiter jag i för snyggt var det, den går iallafall under bröstet fast på sidan, på revbenen liksom.. vet inte riktigt hur jag ska förklara men grymt snyggt var det iallafall där ska min tatuering sitta fast med min text!!

Nu har jag försökt hitta en bild men kunde inte tyvärr inte hitta någon och tydligen så finns inte den rätta videon på youtube, så jag ger upp. Ni får helt enkelt söka på egen hand om ni vill se hur jag menar.. Jag har iallafall försökt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0