Stressigt

Nu sitter jag här på jobbet. Har stressat som satan imorse. Åkte in till söder med 09.08 bussen när jag kom till söder gick jag förbi Ica och köpte en bukett tulpaner som mor min älskar, en chockladkaka och två bullar tänte att vi kunde ta en fika men när jag kommer dit är det full rulle. Vi håller nämligen på att måla om hemma hos mamma så det var massa målare där och mamma var helt hispad. Jag och mamma gick till Hornsgatan till en färgbutik och valde färg till fondvägen i köket och badrummet. Efter det åkte jag in till stan köpte lite grejor, berättar sen och lägger upp bilder på det jag köpt.

Vid kvart i tolv stressade jag som ett as till söder skulle möta mamma fem i tolv för att äta lunch men när jag kommer dit två minuter försent nej då är inte hon där. Så jag väntade på henne, vilket man alltid måste göra. Hon kom tio över tolv och jag började liksom jobba kvart i ett.. Stressigt. Slaffsade snabbt i mig min lunch, pasta carbonara, sen sprang jag igen. Åkte till liljeholmen missade sjäälvklart tvärbanan men jag kom till jobbet klockan ett. En kvart försenad men ingen brydde sig så det var lugnt... Nu sitter jag här. Går rätt soft, segt med svar så man kan mest chilla. Lättförtjänta pengar ;) Hörs när jag kommer hem.. Runt tio tiden.. Suck 6 timmar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0