Star pilots, släng er i vägen!

Nu är jag klar fixad. Sitter här med datan i knät och kollar på Melodifestivalen. Jag blir skit irriterad på ett speciellt nummer Star Pilots - Higher. De har verkligen tagit melodin från en låt från typ 80-talet, TYVÄRR kan jag inte komma på vad låtjäveln heter och jag sitter verkligen här och försöker komma på det men neejjjj. Den som vet får gärna säga till själv ska jag tänka så det knakar. Sen så har de även tagit en text rad från Eye of the tiger med Survivor "You change your passion for glory" enda skillnaden är att de bytt ut you change your till I trade my. Blir fett irrriiii. Det verkar som det bara är jag som hör detta eftersom alla röstar på dem. De borde fan inte ens få vara med i melodifestivalen eftersom de har fan inte gjort låten själv....

Aja nu ska jag snart bege mig till söder och möta upp nettan. Vad vi ska göra vet jag inte, kanske ta en fika tills klockan blir typ 11-12 då vi ska dra ut tror jag. Skriver mera imorgon! Ha en trevlig lördag :)

Ps: glöm inte att säga till vad låten heter om ni kommer på det..... :) ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker det låter som den där låten "waiting for a star to fall.." och sen säger ju alla att det även är en kopia på velvets låt "take my body close". låter även som den där låten "in the heat of the night" som brukar spelas på radion. kanske du blivit lite klokare på den frågan nu :)

2009-03-08 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0