Sovdags

Jag finner inget roligt att skriva i min blogg längre så ni får ursäkta om jag kanske inte uppdaterar lika ofta. Men idag har jag iallafall varit på jobbet, det gick väl helt okej.. Som vanligt med andra ord, ingen såld. Fast jag var sjukt nära men fortfarande ingen såld, förhoppningsvis en imorgon istället. Börjar tröttna totalt på canal digital nu, vill byta till telenor. Aja får se hur det går resten av veckan..

Tänkte precis gå o ta bort sminket sedan länge mig i sängen och kanske kolla tv eller läsa min bok. Eller snarare patriks bok. Även fast jag sov tolv timmar inatt så är jag sjukt trött...

Denna månad är det ganska mycket som händer, snarare för min ekonomi.
10 april, Jussans födelsedag
15 april, Hedda och Tildas studentskiva
17 april, Alexandras födelsedag + middag
18 april, Tildas födelsedagsmiddag
19 april, Tildas födelsedag
21 april, Hannahs födelsedag
22 april, Utgång med Hannah
24 el. 25 april, Hannahs fest


Nu lovar jag att jag säkert glömt någon men dåf år den inte ta illa upp för jag är väldigt trött nu och orkar inte tänka :) om det nu är en ursäkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0