Renovering av bloggen pågår

Sorry om min blogg sett ut som den gjort men den är under renovering hihi...

Igår var jag hos Daniel först på dagen fram till fyra då jag åkte till liljeholmen mötte där upp Philippa, Hedda och Tilda. Åkte till jobbet... Hade endast sovit fyra timmar igår så jag var sjukt övertrött på jobbet. Orkade knappt jobba men jag tog mig igenom jobbdagen åkte hem åt galet god pasta med sås som pappa gjort. Sedan åt jag en ännu godare kladdkaka med nötter i som pappas flickvän gjort :)

Somnade vid halv ett som en stock och vaknade ungefär för en halv timme sedan, galet skönt att sova ut. Ska snart hoppa in i duschen, väntar på Philippa också. Vi ska nog chilla här tills vi ska dra in till jobbet!! Så jävla skönt att Hedda, Tilda och Ph börjat på mitt jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0