Rasmus, så stenat cool!

Jag ligger här i vardagsrums soffan med datan i knät. Vill lägga mig i sängen men orkar inte röra mig härifrån haha... Funderar på att kanske lägga mig och kolla en film eller bara lägga mig och slokna? Jag ligger iallafall här i soffan och chattar med Rasmus men chompiz. Vi gick ju då i samma klass men vi båda är så tunga och alldeles för coola för skolan så vi hoppade av båda två. Tungt visst?



Här har vi Rasmus min vän. Han är såå sten cool. Alla borde ha en vän som honom asså. Han är liksom så grym. Asså typ BÄST i världen. Typ bäst av de bästaste.
Nä men serri. Rasmus min vän, du är mitt hjärtegull! :)

Så nu har jag delat med mig av Rasmus to tha whole world (ungefär 5 pers vilket är de som läser min blogg typ haha) men det får du nöja dig med Rasmus tihi!
Dags för bädden. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag vet att jag är cool, men jag kan ju inte vara cool utan mein Magnell? =)))))



You and me 2-getah 4-evah!



the special ones.

2009-03-08 @ 04:34:36
Postat av: Evin

hihi, jasså du hitta hit ;)! hade du en bra kväll i fredags?

2009-03-08 @ 13:55:31
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: annnndrooow

haha är ja en av dom fem eller fick du en sjätte nu emmmmmmmaaaaaaaaaaa?

2009-03-08 @ 21:07:00
Postat av: annnndrooow

haha är ja en av dom fem eller fick du en sjätte nu emmmmmmmaaaaaaaaaaa?

2009-03-08 @ 21:07:30
Postat av: Emma

Haha du håller fan ditt löfte annndroooow! Bra där bruuur min ;)

2009-03-09 @ 00:47:57
URL: http://emmadm.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Värst vad många det va som skrev på just detta inlägg om mig då...HÖH

2009-03-12 @ 00:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0