Officiellt vår

God morgon på er!

...eller för de flesta så har ni säkert varit uppe sedan sju snåret men när man inte går i skolan så får man ta rejäla sovisar. Skulle egentligen träffat Jussan idag men så blev det icke eftersom jag stannade i sängen och sov. Somnade sent igår.. Inte något som var planerat men jag och pappa hamnade i en het diskution som drog ganska mycket över tiden både jag och pappa hamnade i säng vid halv fem men sedan läste jag självklart min bok också så jag somnade väl inte förens kvart över fem så att ta ut en sovmorgon passade ganska fint. Annars skulle det bli en riktigt tuff dag på jobbet idag. Men jag tänkte bara skriva att jag är vaken och fortfarande lever nu ska jag återgå till soffan och fortsätta läsa min bok som bara blir bättre o bättre. Ni måste läsa den! Hur har eran dag varit hittills? Visst är vädret underbart? :)

Ps: De sa på en debatt på tv igår att nu är det officiellt vår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0