..och så var helgen slut

Bion var faktiskt bra. Den var lite seg i vissa stunder men den var ändå bra. Jag är fortfarande besviken på att hon och Sakke inte blir ett par... Men efter att ha sett filmen måste jag nog säga att boken var mycket bättre. Det var i och för sig ett tag sedan jag läste boken men jag minns att jag tyckte den var grymt bra.

Efter bion tog jag och Chanette sällskap till zinkensdamm där hon hoppade av och jag åkte vidare till liljeholmen och när jag kommer dit och ska ta min buss. Då händer något riktigt kul. Skrattade så jag dog. Hade PRECIS missat bussen med ca. 1 minut så det var en halv timme på bussen. Kul va? Jag bara ÄLSKAR när det händer. Men inte fan tänkte jag sitta dig i en halv timme så jag tog tvärbanan till gröndal och gick därifrån. Sedan jag kom hem har jag kollat lite på tv, spanat in ansiktsboken lite och nu sitter jag här.

Några planer för veckan har jag inga förutom jobbet... Börjar tröttna som fan på skit jobbet. Jag håller faktiskt på att söka nytt jobb, som personlig assistent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0