No plans

Igår drog jag och Philippa in till Toxic. Där var Chanette, Markus(som fyllde 18), Tim, Nicklas, Gustav och Tom. Sen kom även Hannah och Markus. Det var trevligt vi dansade galet till svenska hit haha :) Det slutade med att det bara var jag, Chanette och Markus kvar för resten hade dragit och en del blivit utslängda. Vi drog iallafall vid två tiden då vi drog till söder men inte långt kom vi där så jag drog hem. Var hemma vid halv fyra tiden och somnade diirrr, var sjukt trött. Och jag lovar att det märktes att jag inte hade sovit mycket natten innan eftersom jag sov 12 timmar, vaknade halv fyra. Det var galet skönt att sova ut!! Kija kom till mig vid halv fem då tittade vi lite på life of ryan eller vad det heter, sen gick vi o käkade pizza. Sen har jag kollat på The hills och Kija satt vid datan. Ikväll har jag inga direkta planer, men känner nog inte för att bara ligga hemma. Har precis målat naglarna nu, lila blev det :)

Ska nog hoppa in i duschen nu och fixa mig. Dra in till söder o möta nettan, sen får vi se vad som händer.. PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0