Lördag

Igår åkte jag hem till Amanda s där Chanette även var, Wilma kom också. Vi krökade, lyssnade på musik och chillade. Vid halv tolv drog vi in till stan skulle möta Wilmas killkompis som bodde på Clarion hotel. Jag lovar er att han var största bratbögen ever. Han hade RÖDA chinos, BLÅ och nu menar jag verkligen skrik blåa strumpor som stack fram, svarta spetsiga skort, en svart skjorta och en burburry kavaj. Fysatan. Men vi drog iallafall först till hans hotell rum där några utav hans vänner var, vi fick dricka och vi satt där o chillade. Sen drog vi ner till baren satt där i ungefär en halv timme sen drog jag, Chanette och Amanda där ifrån. Galet tråkigt var det så vi åkte till Fridhemsplan där vi skulle in på krogen och möta Amandas pojkvän men när vi kom till Fridhemsplan så pallade inte jag och Chanette så vi drog hem och Amanda drog dit, vart vi nu skulle..

Idag har jag chillat grillen hårt alltså.. Senare ikväll blir det nog bio med Chanette, inte säkert att jag pallar men vi ska isf se Män som hatar kvinnor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0