Löning!!

Titta vem som är uppe med tuppen! Jag är fan förvånad av mig själv, trodde aldrig jag skulle komma upp med tanke på att jag somnade tre. Fastnade ju ännu längre vid datan efter att jag hade skrivit mitt senaste inlägg, såklart haha. Kollade in skor på hemsidor. Kom in på ellos hemsida och köpte mig ett par svart/gråa converse skor, har ju redan ett par vita, de kostade 549 och man fick 50%rabatt också så det spikade jag dirr! Sen köpte jag även en ljusgrå partytopp. Skulle vara skit snygg på sommaren när man är lite brun :)

Och nu ska jag snart fixa mig, sedan åka in fira mor min lite kort sen blire shopping shopping shopping haha. Har redan tänkt ut lite grejer jag behöver så jag inte ska springa omkring o bli förvirrad. Behöver nagellack, underkläder, väska, skor, linnen, nya chinos, någon snygg tunika... det är vad jag behöver sen får vi se vad jag kommer hem med haha.



Här är converse skorna

Och här är partytoppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0