Lite som hänt

Har inte kunnat skriva på ett tag för mitt internet hemma är fucked up som jag redan meddelat några gånger.. I torsdags gick vi ut med jobbet vi har ungefär 11 pers det var faktiskt ganska nice. Kom dock hem till Philippa vid fyra tiden och skulle upp halv sex så en och en halv timmes sömn?! Jag gick inte till jobbet dagen därpå kan jag ju då meddela direkt haha, skulle börja åtta med det kunde dem fet glömma.

På fredagen var jag först hemma hos Anna och förkrökade med henne och Olivia sen drog vi in till kungsträdgården till Royal garden vi var där till stängning vid tre sen drog vi på efterfest eller snarare "efterfest" typ fem killar i en soffa jag drog därifrån vid halv fem kom hem till halv sex och somnade som en stock.. Igår lördag sov jag läänge, vaknade runt tre men steg inte upp från sängen fören vid halv sju då jag vandrade mig heeeela vägen till soffan och satte mig där istället haha. Vid nio kom Philippa hem till mig vi hade beslutsångest vad vi skulle göra men tillslut beslöt vi oss för att stanna hemma eftersom vi båda skulle jobba idag. Vi tog en tripp till Hornstull 7-eleven och köpte godis sen åkte vi hem igen och la oss o tittade på Blood Diamond!

Idag vaknade vi vid halv elva åt frulle och fixade oss sen drog vi till jobbet. Här sitter jag nu och passar på att skriva ett inlägg eftersom jag inte vet om jag kan göra det när jag kommer hem pga. mitt gulliga internet. Nä nu måste jag nog fortsätta jobba annars blir inte coachen glad! Hörs när mitt internet passar sig att börja fungera igen... Hoppas ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0