Lite bilder på mig och min coola vän

Idag var jag på jobbet, vi hade utbildning i två timmar och jag höll verkligen på att somna av trötthet. Efter två timmars utbildning arbetade vi hårt i en och en halv timme, fick ingen sälj orkade inte kämpa vad så sjukt trött. Efter jobbet åkte jag till konsum i gröndal och köpte lite ingredienser till middagen och lite frukost tillbehör. Åkte hem och började laga middagen som skulle vara pasta med ostsås, jussan kom mitt i middagen. Det slutade med att ostsåsen blev så jävla äcklig så jag fick uppstötning av ens tanken på att käka den, något fel på mjölet... Så jag åt endast spagetti med ketchup och svartpeppar vilket också är jävligt mumisgt!
Ska precis hoppa in i duschen sen blir det movietime med Jussan.

Här kommer lite hel coola bilder på mig och Justine Sohlberg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0