Kom tillbaka!

Jag saknar dig för varje dag som går. Somliga dagar mer än andra och idag är en sådan dag då jag verkligen inte kan släppa det. Det svider i mitt hjärta att tänka på dig, det hugger i hjärtat. Det är speciellt i denna årstid som jag saknar dig som mest också, när man kunde ta långa promenader med dig. Det hemska är att jag vet att pappa saknar dig något oerhört mycket. Han brukade alltid vara den som tog ut dig på låånga promenader och nu är han ensam. Du kommer alltid leva inom mig. Även om det gått snart ett år sedan du dog så saknar jag dig bara mer, jag kan inte sluta tänka på dig. Det känns fortfarande helt ofattbart att du inte är här hos oss längre. Känns fortfarande som du ska komma hem, att du är på semester men att du kommer hem så småningom men jag börjar förstå mer och mer att det är ju inte så. Du är död. Kommer aldrig mera tillbaka. Hur mycket jag vill att du ska komma tillbaka. Fan jag hatar döden....
Jag kommer alltid att älska dig! Saknar dig så enormt


Världens vackraste hund! Svea, du lever evigt inom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0