Jobbveckan avklarad

Kom hem från jobbet för ungefär tjugo minuter sen sitter här nu o äter en bagett macka med vitlöks smör på eller vad det är, och dricker påskmust. Jag undrar egentligen varför påskmust är så himla mycket godare än cola. hmm.. kanske för att påskmust/julmust försvinner under större delen utav året och cola måste man hänga kvar med heeela tiden så när påsken eller julen kommer så får man äntligen dricka något som i själva verket är lika gott fast som man inte tröttnat på ;) Ganska smart det där...

Ska in på fejan nu sen tänkte jag nog slänga på en film. Är ledig imorgon. Sköna grejer. Imorgon ska jag träffa Daniel vid ett tiden sen ska jag möta upp mamma vid fyra-fem tiden vi ska gå och äta indisk mat, fyfan vad gott och mysigt det ska bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0