Jobb jobb och ännu mera jobb

Och så sitter man här igen framför datan. Har precis ätit couscous med iblandade grönsaker (sjukt gott) med keso. Mums. Jobbet idag gick bra, jag sålde en :) så det var niz!

Resten av veckan blir det mycket mycket jobb. Imorgon ska jag jobba 13.00-21.00 och på fredag ska jag jobba 08.00-16.00. Ska kanske jobba 13.00-21.00 på torsdag om jag pallar det. Jag som hade tänkt att åka in o shoppa imorgon men det tänker jag fan göra ändå så ska försöka gå upp vid sju tiden imorgon (lycka till) fixa mig och vara på söder till nio då jag ska köpa någon blomma och bakelse till min mor och gå o överraska henne sedan vid tio ska jag glida in till stan och shoppa lite sen blir det jobbet... Jobbigt som fan o jobba så mycket men behöver man pengar så behöver man ;)

Så jag ska försöka komma i säng rätt snart eftersom jag ska upp sju imorgon vilket kommer bli en utmaning för mig som brukar sova till två om dagarna. Kanske kolla någon film eller ännu bättre.. Läsa min bok!!!

Jag är helt exalterad på att jag ska få shoppa lite imorgon haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0