Jens Lapidus - Aldrig fucka upp

Nu har jag kommit hem från en halv timmes promenad med Kija och hennes nyköpta hund, vet inte vad det var för ras på den. Någon liten jävel var det iallafall haha. Jobbet gick faktiskt grymt bra idag, jag sålde en! wooho! För er som tycker att en verkar lite så kan jag berätta för er att det är sjuuuuuuuuukt svårt att sälja på Canal digital. Det är näst intill omöjligt att sälja på Canal digital så att jag ens sålde en är galet nice! Man får nya krafter och känner att det Är möjligt att sälja skiten ;)

Fick låna Jens Lapidus - Aldrig fuck upp av Patrik på jobbet idag.. Så jag lovar er att den kommer jag knarka sönder de kommande dagarna.
Ska snart krypa till kojs, är sjukt trött.. Iallafall krypa ner i sängen och läsa min bok hihi :)


Kommentarer
Postat av: M

nee jag vet, Will Smith är ju bara bäst och jag har ju bara hört bra om den filmen ;D

2009-03-11 @ 12:40:39
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0