Irriterad

Idag blir det inget jobb för min del. Känner mig så fruktansvärt irriterad idag. Snart kommer lönen ska bli skönt men ändå inte.. För denna månad för jag ut lite i lön och ALLA fyller fan år i april. Mamma fyller på onsdag, Anna har fyllt 18, Jussan fyller 17, Tilda fyller 19, Hannah fyller 18. Det är säkert någon jag glömt.. Då ska man köpa present till alla dem sen så måste jag köpa studentbiljetter till både Philippas och Tildas studentskiva. Asså jag har inte råååååååååååååd. Och jag som trodde jag kunde shoppa lite för min lön men det kan jag ju fet glömma för jag ska spendera allt woooho.

Nä som ni märker är jag grymt irriterad idag och ser inget positivt i något. Funderar på att göra iordning mig o dra hem till mamma, men vafan ska jag göra där?! Men vad ska jag göra här hemma helt ensam?

Den här dagen kan ta sig. Hårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0