I taket lyser stjärnorna

Nu har jag fixat mig lite o så. Håller just nu på att laga mat, idag blir det pyttipanna med vändstekt ägg :) väntar på att Chanette som är påväg hit, vi ska äta middag tillsammans sedan ska vi på bio (jag fick min vilja igenom till slut hihi) hon har ingen skola imorgon så då passar vi på! Vi ska se i taket lyser stjärnorna, den verkar sjukt bra. Har redan läst boken och den är riktigt bra så hoppas på att filmen är bättre..  Nä här måste avrundas så jag inte bränner vid pyttipannan det vore ju förarligt. C ya!


Kommentarer
Postat av: evin

Okeej nice :D

2009-03-08 @ 19:44:26
Postat av: annnndrooow

övertalade nettan liksom haha :D

va filmen fet elijär?

2009-03-08 @ 21:09:18
Postat av: Anonym

Klart jag övertalade nettolajnen!

filmen var bra dy vet

2009-03-09 @ 00:46:31
URL: http://emmadm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0