Höra av sig eller inte?!

Du gör mig förvirrad.... Du säger att du gillar mig, du har visat att du är intresserad men nu när jag erkände för dig att jag börjar gilla dig och det var verkligen något jag inte inte inte ville säga dig för att jag inte ville säga det för tidigt men eftersom situationen var som den var då så hade jag ju inget val. Men efter att jag sa det till dig har du inte direkt visat intresse. Det känns som att du ignorerar mig, visst jag vet att jag säkert har fel för sådär är jag alltid. Jag ska alltid överdriva och tro det värsta men det gör jag bara för att jag känner att jag börja gilla dig.. Varför kan du inte bara höra av dig. Mina vänner har ofta klagat på mig att jag är så töntig när det gäller killar för jag vill inte höra av mig till dem även om jag känner som jag gör nu så vill jag fortfarande inte höra av mig för jag tycker att dem ska höra av sig till mig först och mina kompisar säger "men lägg av hör bara av dig" men nej. Men vem får lida utav det? Jo jag såklart. Och då går jag här och undrar istället... fan kan du inte bara höra av dig då hade det känts mycket lättare haha.. Vad tycker ni. Ska jag höra av mig eller inte?!

Nu blev det ett litet seriöst o lite halv deppigt inlägg men kände att jag behövde skriva av mig för jag fick en irritation i hela kroppen när jag kom o tänka på personen men nu har jag skrivit av mig lite så nu känns det lite bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0