Helgen som gått

Jag är ledsen för att jag varit dålig på att uppdatera denna helg.. Men det är faktiskt inte mitt fel, det är fel på vårat internet där jag bor. Hela området har problem, det är skit irriterande.. Ena sekunden funkar det och andra så är det ner stängt. Så jag får skriva ett snabbt inlägg innan internet fuckar upp sig igen. Så om jag inte uppdaterar lika ofta som förut så vet ni varför..

Fredag: Chillade hemma hela dagen, läste min gudomliga bok. Vid fyra hoppade jag in i duschen och fixade mig åkte hemifrån vid halv sju. Mötte upp jobbet vid fridhemsplan klockan sju. Vi gick sedan tillsammans till Dovas där vi tog några öl/cider. Det var jag, Sibelle, Patrik, Jonas, Mark och våran coach Micke. Vid nio drog vi över gatan till Viper room där även Amin och Gustav var från jobbet. Vi hade galet kul. Mycket roligare än vad jag hade förväntat mig, alla verkligen släppte loss. Vi dansade nog oavbrutet från nio till tre på natten. Hade så grymt ont i både fötter och lår men det var det värt för vi hade gryyymt kul. Kom hem vid fyra tiden då jag la mig i sängen kollade två tusenbröder avsnitt.
Lördag: Vaknade fett sent runt tre tiden, satte mig framför tvn och kollade the hills weekend på mtv. Vid sex fixade jag mig och åkte in till söder mötte upp Philippa vi gick till min mamma och hämtade pengar sen åkte vi till Jakobsberg för o möta upp Sibelle eftersom jag (gullig som jag är) glömde min plånbok i hennes väska så vi åkte fram och tillbaka till Jakan för att hämta min plånbok. Åkte sedan hem till min pappa käkade pasta carbonara och kollade på melodifestivalen, hatar egentligen skiten man fanns inte så mycket annat att välja mellan.. Vilket skämt som gick vidare förresten! Sen kollade vi The holiday och några avsnitt av tusenbröder. Somnade runt fem tiden..
Söndag: Vaknade idag vid kvart i fyra.... Inte bra. Har sedan dess bara chillat grillen och det kommer jag göra hela kvällen. Pallar inte göra något. Blir att ta det lugnt..

En ny vecka framför sig.. Jobbjobbjobb. Ska ringa till praktikansvarig imorgon också. Håll tummarna för mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0